Snøscooteropplæring i Umbukta.

I forbindelse med Snøscooteropplæring i Rana Kommune, fikk Robert`s trafikkskole dispans til og bruke parkeringsplass i Umbukta v/Røde kors hytta til sommerparkering i Mogressfjellet, som øvelseområde. Denne ble stoppet av fylkesmannen i troms på grunn av saksbehandlingsfeil. Brukere av det aktuelle området har ingen invendinger mot denne typen aktivitet, men på grunn av klage fra en enkelt hytteeier i Umbukta ble denne stoppet. Vi ønsker nå og samle brukere i dette området, slik at vi kan gjenoppta snøscooteropplæring i Umbukta. Ønsker du dette, skriv under dette på dette dokument.

Fyll inn skjemaet under for å signere på denne underskriftskampanjen, som er opprettet av Steffen Trones. Forfatteren av underskriftskampanjen vil se all informasjon du oppgir i dette skjemaet.