La Ringnes Park fortsatt være et godt og trygt bomiljø

Free-Converter.com-pubinngang-3765439_.jpg

La Ringnes Park fortsatt være et godt og trygt bomiljø for både små og store!

Vi bor sentrumsnært, samtidig som lokalmiljøet bærer preg av å være noe annet enn utelivsgatene. Vårt ønske er at det også i fremtiden er plass til et slikt område som er skjermet og trygt for rundt 1800 barn og voksne som bor her. Ringnes Bryggeri har søkt om skjenkebevilling i Thorvalds Meyers gate 2. Dette vil være meget uheldig for vårt bomiljø. Vi ønsker mangfold i bomiljøet med plass for et familievennlig boligsamfunn med skjermet oppvekstmiljø.

Free-Converter.com-ringnes_park-62010939_.jpg

Skriv under oppropet:

La Ringnes Park fortsatt være et godt og trygt bomiljø for både små og store!

Ringnes Park Vest Sameie, Fossheim Borettslag, Sameiet Thorvald Meyersgate 2    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godkjenner jeg at Ringnes Park Vest Sameie, Fossheim Borettslag, Sameiet Thorvald Meyersgate 2 kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.