Oppretthold bussruten 71E Bjørndal-Tollboden

Vi krever at busstilbudet 71E mellom Bjørndal og Tollboden opprettholdes som dagens tilbud; med morgen- og kveldsruter til og fra Tollboden i rushtid. Ruter må gå tilbake på sin avgjørelse om å endre tilbud til å være en ren matebuss til Ryen fra Bjørndal fra den 13. desember. Tilbudet med direktebuss til Oslo sentrum må beholdes frem til løsning med T-bane er tilbake til Mortensrud og da fortsette som tidligere løsning med direkterute til Tollboden som et alternativ til T-banen. Ruter må ikke fjerne det de lovet oss før de stengte T-banen for oppgradering. Det er den eneste direkterute til byen for oss på Bjørndal med omegn.

Ved å signere godkjenner jeg at Kurt A. Nielsen kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.