Nei til genmodifisert mais og corn syrup i Norge. Ja til ren og naturlig mat.

Regjeringen og miljøvernministeren vil ikke forby omstridt genmodifisert mais for salg i Norge.

Høyfruktose-maissirup består hovedsakelig av fruktose. Fruktose er ifølge Robert Lustig ved University af California en gift som bør reguleres etter de samme prinsippene som tobakk og alkohol.

Lustig mener å kunne påvise at høy fruktose maissirup er en av hovedårsakene til nye tilfeller av blant annet diabetes, høyt blodtrykk og fedme.. Dette sukkeret er laget av genmodifisert mais. Vi kan ikke forstå at Norge skal gi etter for Monsanto.

Genmodifisert mais blir brukt i kraftfor til dyr, og ikke minst som fiskefor her i Norge.

Skriv under på dette oppropet og hjelp oss å stoppe denne GMO mais og høy fruktose sirup som ødelegger mennesker, menneskers matvaner og jordsmonnet. Vi vil ha naturlig og ren mat.

For de som vil sette seg inn i hva maten vår inneholder vil jeg anbefale boken "Sannheten på bordet - det du ikke får vite om maten din" av Niels Christian Geelmuyden.

Del denne linken med alle du kjenner som ønsker ren og naturlig mat i Norge. La oss vise at det nytter når vi forbrukere sier i fra.

Underskriftene vil bli levert miljøministeren.

Jeg som har tatt initiativ til denne aksjonen startet nettsiden www.godehelsetips.com etter at jeg selv fikk kreft og var ferdig med min egen kreftbehandling. Det er mitt håp at flere vil vil sette seg inn i hvordan bedre ernæring og livsstil kan forbedre egen og familiens helse, akkurat slik jeg selv ha gjort.

Tusen takk!

Beste hilsen Beate Wilhelmsen

Gode Helsetips v/ Beate Wilhelmsen    Kontakt personen bak underskriftskampanjen