Nei til bomstasjoner i Ålesund!

Nå ser vi et økende engasjement MOT denne bompakken som politikerne her i byen ønsker å innføre. Vi ønsker derfor å vise hva innbyggerne mener om dette ved å markere dette med en  underskriftskampanje og demonstrasjon utenfor rådhuset 6. juni kl 1630. Bystyret møter kl. 1700 og skal avgjøre om de går for denne pakken eller ikke. Dette er siste møtet før saken blir gitt videre til fylkestinget og stortinget. Vi håper at så mange som mulig vil komme og si fra at dette ønsker vi ikke. Vi ønsker ikke å påføre våre medborgere denne usosiale, urettferdige og tilfeldige ekstrabeskatningen. Om disse prosjektene skal gjennomføres så skal det ikke skje med bompenger. Ta det over statsbudsjettet. Så møt opp, ta gjerne på deg en gul refleksvest og lag en plakat. Kan du ikke møte oppfordrer vi til at det skrives under her. Underskriftene vil bli levert til bystyret.

Ved å signere godkjenner jeg at Marcus Andre Lilleeide kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.