Mistillitsforslag mot Solberg-regjeringen v/ Høyre, FrP, Venstre og KrF

Det norske folk har ikke lenger tillit til Regjeringen, det bes derfor at Stortinget  reiser et mistillitsforslaget mot Regjeringen (2013-2017 og 2017-2021).

Da Regjeringen har feilet på flere punkter, nå nyligst på luftambulansetjenesten i Nord-Norge og innføringen av ACER som styringsorgan for Norsk strøm, og dermed bryte Norges lover om suverenitet. Regjeringen og deres ministre har i flere innstanser feilet å styre landet, eller feilet å overholde den Norske Grunnloven og andre Norske lover.

"Jeg mener at vi ikke kan ha ei regjering som ikke har støtte i folket. Jeg mener at regjeringen bryter med norsk lov. De overkjører fylker, kommuner og den norske befolkning i sak etter sak. Alt ligger i ruiner etter deres jakt på å privatisere alt som finnes i Norge. jeg mener ærlig og oppriktig at de er en gjeng innkompetente folk, som aldri skulle bekledd slike stillinger." - En av signerte

Stortinget bes stemme over om Regjeringen skal stilles til mistillit.

Stortinget bes også stemme over og granske lovligheten av EUs energibyrå "ACER" og også å reversere vedtaket om at Norge skal ligge under ACER.

Stortinget bes også reise mistillitsforslag mot Helse- og omsorgsminister Bent Høie på bakgrunn av luftambulanseskandalen og det faktum at den ikke er blitt løst, når løsningen har vært tilgjengelig siden før krisen kom.

Stortinget bes i tillegg stille mistillitsforslag mot Arbeids- og sosialminister Anniken Hauglie grunnet NAV-skandalen og det store omfanget mot det norske folk det hadde.

Ved å signere gir jeg Tord-Eskil Berg-Olsen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke telefonnummeret ditt offentlig på nettet.