La den modige meksikanske studenten få bli i Norge!

Den meksikanske studenten Adán Cortés Salas blir sendt ut av Norge kl 09:30 i morgen (mandag), som følge av demonstrasjonen hans under utdelingen av Nobels Fredspris. Salas kjemper for det samme som Malala: retten til å studere i trygge omgivelser. Han ville skape oppmerksomhet rundt de brutale bortføringene og drapene av meksikanske studenter tidligere i år.

Hva som venter Salas i Mexico er uvisst, men familien hans har mottatt flere indirekte trusler, og personer med god kjennskap til forholdene i Mexico har uttalt at livet hans står i fare.

Vi klarte å samle inn 15.000,- til boten hans, men nå trenger vi DIN hjelp. Bli med og vis at det er mange i Norge som bryr seg! La Adán få bli i Norge!

Ved å signere godkjenner jeg at Ole Jørn Myklebust kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.