Knut Sandli er ingen tillitsvalgt verdig og burde gå av!

Dette oppropet er ment for å vise Fagforbundet at vi ikke kan ha tillitsvalgte, som sprer løgn og rykter for å fremme sine egne politiske interesser.

Det er svært alvorlig å spre falske anklager om seksuell trakasserring og overgrep, spesielt når du er tillitsvalgt.

Knut Sandli  tipset avisen VG  UTEN å snakke med jentene.

Heller ingen overraskelse for Sandli som forøvrig "mislikte at Giske i hele tatt var inne i varmen igjen" . Også uavhengig av "videoen", er svoger av VG-kommentator Anders Giæver, som utgjorde den ene halvdelen av podcast-duoen Giæver & Joffen, sammen med Frithjof Jacobsen, som måtte slutte i VG fordi han var blitt kjæreste med Jette F. Christensen, tilhørende anti-Giske-fløyen i Ap, etter at VG i lengre tid hadde vært pådriver i Giske-saken.

Glem aldri det som skjedde med Tore Tønne i 2002. Selvmord etter PR press.  Falske anklager er svært alvorlig mot en person!

Sandli har vist at han er villig til å gjøre hva som helst for å fremme sine egne politiske interesser  og umyndiggjør gjerne noen medlemmer av forbundet om det trengs. Hans rolle som tillitsvalgt har han lagt på is. Videoen av Giske er ingen stadfestelse av verken manglende empati, overgrep eller usømmelig oppførsel.

En dyktig politiker har mistet alle sine verv pga et Rødt  medlem med lederolle i Fagforbundet. Er det en som virkelig har misbrukt sin rolle her så er det Sandli, og ikke Trond Giske.

Skriv under hvis du mener Sandli bør gå av!

Ved å signere godkjenner jeg at Michelle Tvedt kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.