Kjære alle som er glad i fedrelandet Norge!

folkes_nei.jpg Er det ikke på tide og være med på underskriftkampanje at vi forlanger stopp i Utenlanskablene, og disse uverdige drivstoffpriser.  Det står i Norges grunnlov i (§ 119. Alle statsborgerne har i regelen den same skyldnaden til å verne fedrelandet ei viss tid, uten omsyn til fødsel eller formue.) Vi ser nå at alle politikerne som er på stortinget er for kabler og vindmøller og havvind. Er det ikke nå på tide og stoppe denne galskapen som dem holder på med nå i stortinget. Dem verner ikke om norsk natur dem verner heller om EU grønne skifte som vi nå lir av med høye strømpriser og drivstoffpriser.  Erna Solberg er leder fortsette å lede FNs arbeid mot fattigdom, klimaendringer og ulikhet. Jonas Gahr Støre er leder i havvind. Og dem har tatt fra oss nå ytringsfriheten. Aller helst skulle vi hatt nytt stortingsvalg til høsten PGA valgløfter som dem ikke har innfridd. Håper at det ikke bare er på Facebook dere imot denne galskapen men også være med i denne underskriftkampanjen, Og at folket Sitter med all makt. Bryr stortinget heller regjeringen ikke om dette her sier vi fra at det er et valg til neste år. Heller en stor generalstreik til høsten!!!!  Fra alle som vill beskytte norsk natur og bevare Norges fremtid dem kommende åra!

Ved å signere gir jeg Svein Roger Eriksen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.