Ja til flere syriske bosettingkvoter til Norge av asylleirer i nabolandene

النتيجة اذا تم توقيع هذا العريضة من اكثر من 10000 شخص سيتم النظر في الملف في القضية من قبل الحكومة و البرلمان النرويجي نتمنى منكم اخواننا و اخواتنا المساعده في هذا العمل الإنساني
ماذا حصل في الفترة الاخيرة للاجئين السوريين في مخيمات اللجوء
لبنان:   هجوم الجيش اللبناني على مخيمات اللاجئين السوريين و اعتقال عدد من الأشخاص و بعد عدة ايام يرجع هؤلاء الاشخاص إلى أهلهم جثث هامده و تم تدمير عده مخيمات
تركيا :  الهجوم على السوريين في عدة اماكن في البلاد و المطلب ترحيل السوريين إلى بلدهم و اغتصاب امرأة سورية و قتلها
الأردن.: اغتصاب و قتل طفل سوري من قبل مجرم
اليونان : هجوم الشرطة اليونانية على مخيمات اللجوء في الجزر اليونانية و اعقتال العديد من اللاجئين من بينهم سوريين
إيطاليا: مجموعة من المناهضين للاجئين تمعن قوارب اللاجئين القادمة من ليبيا و اليونان الاقتراب من الشواطئ الايطالية و تم غرق عدة قوارب و تم انقاذ البعض من قبل الشرطة الايطالية
صوتك يساعد شخص الرجاء التوقيع
ملاحظة: هذه الحملة هدفها إنساني و ليس لها أي علاقة بالسياسة

NB: bekreft signaturen på e.post.

siste hendelsene i flyktningleirene er veldig trist og grusomt for oss. vi syrere som befinnes i norge skal jobbe for å levere vår stemme til norske myndigheter og humanitære organisasjoner og partier. håper at vi kan hjelpe de som sitter der i grusome og forferdelige lidelsene og kunne vi bagatellisere lidelsene til våre brødre og søstre i de flyktningleirene
Dette oppropet vil bli sendt til den norske regjeringen og partene, og målet er å øke Norge andel av de syriske flyktningene, og det betyr at vi vil be norske myndigheter å ta imot flere syriske flyktninger som bor i asyl- og flyktningleirene i nabolandene til syria og det krever et stort antall underskrifter fra oss syrerne, og vi har denne tingen om våre brødre og søstre i lidelse leirene
Dersom resultatet av dette oppropet ble undertegnet av mer enn 10.000 mennesker vil denne oppropet går til regjeringen , Stortinget, partier vi trenger din hjelp for å hjelpe våre brødre og søstre i denne humanitært arbeid
Hva skjedde i den siste perioden til syriske flyktninger i flyktningleirene
Libanon: Den libanesiske hæren angrep på syriske flyktningleire og arrestasjonen av en rekke mennesker, og etter flere dager disse menneskene ble drept og returnert til deres familier livløse.
asylleire ble pågripet og ødelagt
Tyrkia: angrepet på syrerne flere steder i landet og kreve syrerne deportert til sitt land og voldtekt av en syrisk kvinne som er gravid og drepe henne etter på.
Jordan: Voldtekt og en syrisk barn og han ble drept av en kriminell.
Hellas: Gresk politi angrep på flyktningleirene i de greske øyer og arrestere mange flyktninger, inkludert syrere
Italia: En gruppe av anti-flyktningbåter reflektere flyktninger fra Libya og Hellas for å nærme seg de italienske strender og flere båter var druknet og noen ble reddet av italiensk politi
Din stemme hjelper noen vennligst signer
NB: Denne kampanjen er rettet mot mennesker og har ingenting med politikk å gjøre