Sylvi Listhaug gjør en god jobb

Norges første innvandrings- og integreringsminister, Sylvi Listhaug, står for en innvandringspolitikk som håndterer tidenes migrering og flyktningkrise på en god måte for Norge. Hun utviser både evne og vilje til å finne gode løsninger for å bremse innvandring og migrasjoner til et nivå Norge er i stand til å håndtere. Hun står frem som en av historiens beste og tydeligste politikere.

Hennes politiske mostandere driver med propaganda for å skremme Norges befolkning og gir uttrykk for å skape et kaldt Norge der vi ikke har hverken husrom eller hjerterom. Den norske stat og befolkningen for øvrig skal selvsagt fortsette å hjelpe så mange mennesker som mulig med reelle behov.

Hvis du mener at Listhaug egner seg godt som integreringsminister, signer dette oppropet. Og husk å dele med vennene dine.

Du vil med din signatur vise at du ønsker at Norge skal føre en stram men rettferdig linje mot migranter og fortsatt bære vår andel av verdenssamfunnets plikt til å hjelpe mennesker med reelle behov for hjelp.

Det har aldri vært viktigere å si ifra enn nå! Gi din stemme og vis hva slags land du ønsker at Norge skal være. Hvis venstresiden får fortsette sin fremferd er det kanskje ikke så mye igjen av Norge om 15-20 år.