Vi som støtter jentene som treneren skjelte ut på det groveste..


Gjest

#1

2014-06-12 16:18

Treneren burde gå av eller bli sparket spør du meg!✋ stakkars jenter!
Kjøkken_Mester

#2 Jaså

2014-06-12 20:12

Tåler vi ikke litt kritikk? Vanskelig å signere på en sak som man vet så lite om.

Gjest

#3

2014-06-12 21:23

Skam for idretten!!!

Gjest

#4

2014-06-12 21:34

Herregud, stakkars jenter som ikke får støtte fra styre.. Trist vettu..

Gjest

#5

2014-06-13 07:57

Kjønnsdiskriminerende ytringer av så grov karkter kan aldri unnskyldes. At en trener tillater seg å bruke slikt språk overfor unge fotballjenter er rett og slett forkastelig, uansett situasjon.
Dårlig "reklame" for Stange fotball å beholde en trener med slike holdninger. Stå på dere som kjemper disse jentenes sak!
Opprørt

#6 #6

2014-06-13 10:31

Styret kunne gjort dette enkelt, med å be trenerene pent om å gå.. Nå setter de heller hele klubben i et dårlig lys og sier at det er greit og miste spillere pga noe slikt... Hvor ligger lista når det gjelder hvordan man oppfører seg mot barn/ungdom i SSK. Leser også at lederen ikke vil ta telefonen når HA ringer.. Er det slik SSK ønsker å fremstå?? Jeg har iallfall betalt min siste medlemsavgift til klubben...

Gjest

#7

2014-06-13 17:33

Flott at dere tar tak i dette, det er uakseptabel oppførsel!! Har skjedd tidligere også dette, men det var før Facebook og litt vanskeligere å få fram... Stå på og lykke til.
Gjest som bryr seg.

#8

2014-06-13 18:57

INGEN trener i NOE lag på NOE nivå skal noengang la sinnet sitt gå utover spillere på denne måten. Det er bruk av makt som aldri noensinne må forekomme i arbeid med barn/ungdom. Denne gang er også skylden for konflikten plassert hos jentene, og det er INGEN som har lagt seg flate, det er heller lagt lokk på, og man forsøker å "ufarliggjøre" at jenter er tatt med på et rom og skjelt ut , blant annet med ordet "MØKKAFITTER" med i vokabularet. Hør hva Karin Andersen sier i HA i dag!!

Gjest

#9

2014-06-13 19:31

Umulig å ikke støtte aksjonen! Får egentlig treneren det snakkes om mulighet til å stå frem med sin versjon? Som sagt så støtter jeg jentene her og syns klubben har håndtert dette rart. Men vil ikke tråkke for hardt før trenerens side av saken kommer frem.
Føler med jentene..

#10

2014-06-13 20:08

Vil ikke si at treneren er hovedfokus som person, men at styret må be han gå eller gi han sparken. Saken går ikke på enkeltpersonen selv, men SSK sitt styre som har behandlet saken. Personen selv har valgt og ikke gi sin forklaring, men det er sikre kilder som kan bekrefte hans ordbruk og uakseptable oppførsel mot jentene. Dette kan du lese mere om i HA fra i går, i dag.

Gjest

#11 Svar til #9

2014-06-13 22:35

Treneren ønsker ikke å kommentere saken, HA har prøvd å ta kontakt, men har send dem videre til styret.

Denne meldingen er fjernet av forfatteren (Show details)

2014-06-14 23:52



Gjest

#13

2014-06-14 23:53

Det er flere jenter på dette Stange j16 laget som har sluttet på grunn av trenerens oppførsel.. Det sier litt
Jada

#14 #13

2014-06-15 08:51

Styret har gjort som strutsen...putta huet ned i sanda til saken roer seg..
Kommenterer ingenting, og tar ting "til etterretning"... Tenker pipa hadde fått en annen lyd hvis saken hadde omfattet egene barn!
Motstander

#15

2014-06-16 13:37

Det her er en veldig merkelig kampanje. Det som står i teksten på denne underskriftskampanjen er helt feil. Spillerne er ikke presset til å gå, men har helt selv valgt dette. Og, når spillerne sier før kampstart "lek at fotballen er hodet til treneren og laglederen, så er det enklere å sparke den" da blir jeg litt sjokkert. Og da spesielt når trenerens og laglederens datter spiller på laget.
Jentene kunne ikke ha fått en bedre trener enn de har nå, han har god fotvallforståelse og kan å jobbe med mennesker. Han vil kun jentenes beste. Treneren har beklaget sitt utspill, og da mener jeg at saken er ute av verden, iallfall når jentene har kommet med slike utspill selv.
Halloooo

#16 !!!!!!!!!!

2014-06-16 14:56

Kanskje ikke så rart de sier det, etter hva som skjedde 16 mai eller? Det er vel det saken handler om? Og treneren er vel den voksne i denne saken??

Gjest

#17 Re: !!!!!!!!!!

2014-06-16 14:58

Gjest

#18

2014-06-16 15:41

Han er den voksne og må passe seg selv. Vil han jentenes beste hadde han gått nå! Jentene har ikke mye valg og blir derfor presset..

Gjest

#19

2014-11-20 17:34

Gratulerer Hilde Åsheim med 1000 kr for å ha tipset HA om denne saken!! Håper det var verdt det!!