For oss Tryslinger som fortsatt ønsker rabatt på 50% for sesongkort.

Underskrift kampanje, signer om du er enig i at vi innbyggere i Trysil ønsker å fortsette få 50% rabatt på sesongkort.
                    Tenk på

* Familer som har stram økonomi  * ungdommer over 16 år som ikke får mulighet til å være på fjellet lengre fordi mor å far ikke har råd til å kjøpe sesongkort til dem *ungdommene/ voksne som ikke kunnet tjene nok penger fordi denne infoen kom ut så tett på sesongstart. * ungdommene som ikke lengre får brukt dette møtespunktet fordi det blitt for dyrt.
*alle de små barnen som ikke kommer få mulighet til å være på fjellet mer fordi mor å far ikke har råd til og være med, fordi sesongkortet har blitt for dyrt. * alle dem som har fjellet som en livsstil. * psykisk helse, fjellet gir mange en glede, mestringsfølelse, energi, det sosiale, fellesskap betyr så mye, nye venner. * ryktet, reklamen for Trysilfjellet, vi tryslingene digger fjellet vårt, vi sender ut de gode vibbene , vi er absassadører,  føler vi det samme nå etter disse voldsomme prisene? *burde ikke fjellet være for alle? De som ikke har så god råd og omvendt?* inkludering * om rabatten fortsatt kunne vært 50%, dette er en rabatt tryslingene er vant med å har en mulighet for å kunne betale, og en sum vi veit vi må ut med hver sesong, hva skjer nå når vi bare har 25% rabatt? Har denne familien råd til det? Unga våres fortjener være på fjellet? Men har vi råd til det? Har vi råd?

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )