Fjerne NRK skatt og lisens.

Nå tror jeg vi alle er dritt lei av å måtte drive å betale i dyre dommer for en tv kanal de fleste av oss ikke ser på. Skal jeg betale for at NRK skal sende klokka minutt for minutt? Jeg har klokke hjemme. Dette begynner å blir for dumt å at de nå skal innføre en skatt som sørger for at familier i et vanlig hjem nå må betale mer enn de har måttet før er tull. Jeg sier la NRK begynne med reklame på lik linje som alle andre. Å bli inkludert i de vanlige pakkene. Nå må det bli en stopp for dette. Skriv under å hvis politikere og alle andre at å ikke holde det de lover, ikke godtas lenger.

Ved å signere godkjenner jeg at Linn Skofterud kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.