Finansminister Siv Jensen - Gå av

Partdiktaturet overkjørte nok en gang folkeflertallet. De begikk nok et overgrep mot demokrati, dvs. folkestyre og folkemakt, ved å bruke partpisken, istedenfor å fristille storetingerepresentantene.

Finansminister Siv Jensen hørte ikke på råd fra økonomene. I siste liten før stortingsbehandlinga gikk 16 samfunnsøkonomer ut med et opprop mot vedatksforslaget. Det hjalp ikke. Heller ikke de 2 folkeavstemmingene om medlemskap i EU. Og - at dette var en hastesak, slik finansministeren påstår, stemmer heller ikke.

Det som Siv Jensen har fått igjennom, er et total svik mot folk flest, hvor vi ikke vet konsekvensene. Oljefondet kan bli brukt opp, før vi vet ordet av det utenfor Norge, i andre EU-land, som en del av avtalen.

Dette er vel flagget, som Siv Jensen og andre JA-partier, ser for seg, stikk i strid, med folk fleste.

Jeg trodde, at Norge ikke ønsket seg inn i en ny unioen, etter unionsoppløsningen i 1905

Ved å signere godkjenner jeg at John Latraca-Wold kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.