Få tilbake Trondheim-Bergen ekspressbussen

1. Hjelp oss å få bussen tilbake!

Trondheim-Bergen ruta til NorWay bussekspress har vore einaste offentlege kommunikasjonsmiddel nellom ttøndelag og vestlandet. Då koronaen slo til fann dei eit høve til å innstille denne, dvs den har ikkje kome igang igjen mellom Trondheim og Stryn. Skal ein student no reise til områder i Vestland fylke må denne via Dombås og Ålesund og reisetida er blitt uhaldbar. Flyruter er subsidiert av staten og bussruter innad i fylker det samme. Tog er også kraftig subsidiert. Ekspressbussar må drivast på kommersielt grunnlag. Kvifor blir ikkje bussruter som opprettheld viktig kommunikasjon i og til områder der det ikkje er andre reelle alternativ også subsidiert?
Rutene mellom Bergen og Oslo går som normalt så det er ikkje av Covid grunnar Trondheim-Bergen ekspressen ikkje har starta opp igjen.

Mange studentar er avhengige av offentleg kommunikasjon og mange andre set ogaå pris på miljøvennlege alternativ. Denne ruta er viktig for vestlendingane og trønderane og må tilbake snarast!

Ved å signere gir jeg Oddbjørn Bruland fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.