Endring i kostnaden for barneidretten i Lørenskog. ( og forhåpentligvis overalt etterhvert ) .

46395190-BE69-44DE-A122-2E20CBA90629.pngNå må vi bruke den stemmen vi har , og få kommunen til å gå inn med mer midler i Lørenskog fotball , og få LIF til å redusere kostnadene for barna.

At det skal koste 4000 bare i kontigent og avgifter for å spille på en utslitt fotballbane . Hvor trenerene er foreldre som stiller opp frivillig. Og hvor vi betaler for egne dommere , og cuper utenom må vi få en slutt på.

Mange barn har ikke mulighet til å være med på barneidretten fordi kostnadene er alt for høye . Og nå er det på tide at vi står opp for alle barn. Idrett skal handle om å skape samhold , leke og ha det gøy. Samt bygge opp en stolthet for hjemstedet. Og det vil gagne både Lørenskog Kommune. Og LIF at flere barn får vært med. Idrett skal være inkluderende , ikke ekskluderende .

Jeg har kjempet kampen på rb , på nettsiden til Tv 2. Og sist på sporten på Tv2. Fått mange tilbakemeldinger fra foreldre som er fortvilte , for de de rett og slett ikke har råd. Og de må vi stille opp for. Mange andre idretter sliter nok med det samme. Men det har ikke jeg kunnskap om , da mine kun spiller fotball. Men jeg tenker et sted må vi begynne , og jeg håper du kan være med å støtte opp på dette, slik at LIF og kommunen blir nødt til å gjøre forandringer.

Målet er  å få barneidretten til være for alle. Men hjelp oss å starte et sted , så kan vi håpe at flere kommer på banen og det blir en endring overalt. Med en makspris på barneidretten.

Akkurat nå er ikke fotball for alle i lørenskog. Vær med å få til en forandring !!!