Innovasjonshub på Campus Kristiania!?

Denne underskriftskampanjen gjelder for studenter på Campus Kristiania som ønsker et eget rom, disponibelt for alle studenter med fokus på nyskapning, innovasjon og entreprenørskap.

Dette rommet skal gi muligheter for studentene å mingle der de kan dele kunnskap om fag og alt annet som omhandler entreprenørskap. Det vil kunne henges opp informasjon om eventer på oppslagstavlen, elevene kan ha arbeidsrom til å drive med skolearbeid relatert til entreprenørskap og eventuelt student bedrift. Rommet kan også brukes til eventer i regi av Start CK.

Alle fra skolen kan komme å mingle, jobbe med ideer. kanskje til og med et kontor, som et co-working space for Campus Kristianias studenter med interesse for innovasjo.

Grunnen til at dette rommet er ønsket blant oss studenter er fordi det gir en unik muligeht for kunnskapsdeling, utvikling og nettverksbygging blant elevene. Elevene kan komme fra forskjellige klasselinjer slik at faglig tyngde kan utveksle på tvers av klassetrinn og linjer. Det er ekstremt viktig å dele kunnskap, og ved at dette rommet eksisterer kan en student, når hun/han har behov for å snakke direkte med andre studenter som driver med det samme.

Rom forslag er B3-33. Rommet må kunne inspirere til kreativitet og crowd-soursing!

Kathrine von Tangen og Elin Nøvre    Kontakt personen bak underskriftskampanjen