Det er et stort ønske fra publikum om at T-bane stoppet (holdeplassen) på Ullevål Stadion blir lagt i tunnel.

Pga støy og flyge støv og for at publikum skal kunne få stå tørt når det ventes på T-banen så er det et stort ønske fra publikum om å legge T-bane holdeplassen i tunnel. Dette gjelder spessielt alle oss som bor rundt Ullevål T-bane stasjonen.

Det er et par ting som plager oss og kan gjøre hvrdagen vanskelig i det lange løp.

●      Det ene er støyen fra T-banen (Akselerere opp farten og retardasjon når bremser ned, og tuting på bråkete ungdommer/publikum). Hvor vi igjennom hele året ikke klarer å ha verken vindu eller døra oppe om natten (fra vi legger oss til vi står opp om morgenen. Dvs at om sommeren blir det så varmt at det nesten er ulevelig inne i leilighetene.

●      Det andre er svevestøvet fra T-banen. Det gjør at verandaene må ukentlig vaskes om man ønsker å sitte å kose seg der når det er fint vær. Dette gjelder spesielt oss som sliter med allergener. Og pga sveve støvet fra T-banen så er det vanskelig å henge ut klær til tørk når være tillater det.

●      Det tredje og kanskje det viktigste Der er at alle soverommene er vendt mot T-banen og Pga nattestøy så er det umulig å ha vinduer oppe om natta.

Det fjerde og det som ikke er så bra er at noen av oss har måtte begynne med sovemedisiner for og sove pga dette med støy om natten.

Håper på god å positiv respons.

Ved å signere gir jeg Ane Leikanger Kalvik fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.