Dagavdeling Lyngbakken

received_5842689362107471.jpegVed å skrive under bekrefter du at du ønsker at Dagavdeling Lyngbakken, skal bestå i Skien kommune. På budsjettet som er lagt frem står Lyngbakken Dagavdeling i stor fare for å bli lagt ned, fordi vi ikke er en lovpålagt tjeneste. I Stortingsmeldingen (2017—2018) kom kvalitetsreformen for de eldre<<Leve hele livet>>som handler om de grunnleggende tingene som ofte svikter i tilbudet til eldre: Mat, aktivitet, fellesskap, helsehjelp og sammenhengende tjenester. Dagavdelingen er i stor grad med på å opprettholde dette tilbudet. Slik at hjemmeboende kan bo hjemme lengst mulig og opprettholde en god livskvalitet. Vi er en gruppe med tverrfaglige, og dyktige utdannede helsepersonell og aktivitører som har en god samhandling på tvers av eksisterende tjenester. Vi bidrar til vedlikehold av funksjonsnivå hos hjemmeboende brukere.

Budsjettet skal vedtas 16 Des 2021.

Signer under dersom du ønsker at Dagavdelingen på Lyngbakken skal bestå.

Hilsen alle oss som jobber her på Dagavdelingen.

Lyngbakken Dagavdeling (Anne-Lise A).    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Lyngbakken Dagavdeling (Anne-Lise A). fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.