Bevar Stabbursmoen som 1-10-skole

Bystyret i Trondheim skal snart ta stilling til om Stabbursmoen skole skal bli ren barneskole. Vi mener læringsmiljøet og resultatene er så gode ved skolen, at det er verdt å ta vare på.  Det har klare fordeler for ungdommene å bygge på eksisterende relasjoner når de går gjennom de krevende tenårene. De har godt av å samarbeide med elever fra andre trinn gjennom JUL 3-6-9, som er et stort arrangement med gode ringvirkninger for miljøet. Stabbursmoen er avholdt som nærskole, og nevnes ofte i boligannonser for å trekke kjøpere. Det er planer og ønsker for rehabilitering av bygget, men det bør ikke gå ut over tilbudet om å kunne gå på samme skole til og med 10.trinn.

Sveinung Enstad, FAU-leder    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Din e-postadresse vil ikke bli publisert på vår side. Uansett, så vil forfatteren av underskriftskampanjen se all informasjon du oppgir i dette skjemaet.