Beholde togstoppet på Vikeland og gjøre bedre muligheter for alle reisende

Hei jeg mener det er unødvendig bruk av midler til å endre på noe som har vært i alle år i Vennesla. At når togstoppet er så bra som det er og er ikke så mange år gammelt, da mener jeg siden sist opprusting av perrongen og parkering. Så nå skal de liksom bruke millioner av kroner for å få et helt nytt stopp, hvorfor bruke midlene unødvendig til dette en annet fornuftig. Som å få noen skur på perrongen hvor man kan stå under hvis dårlig vær, få elektriske busser som er mer samkjørte med tog tider fra Vikeland. Må jo være mer fornuftig det så kan de bruke mer penger på å få Vennesla til å bli mer populært en det er pr i dag. At de mener at det er mer fornuftig å få knutepunktet ved Graslia for flere reisende ser jeg ikke helt, for blir dobbelt så lang tid å komme til toget fra Kvarstein å opp en som nå. Og nå skal det bygges mer boenheter på Kvarstein, hvorfor ikke da beholde stoppet som det er, og heller for de ovenfor få stoppet på Grovane stasjon som allerede er på plass. Med bra parkeringsplass og fremkommelighet for alle reisende om man går eller bruker hjelpemidler, må jo være mer fornuftig det mener jeg.

Ved å signere godkjenner jeg at Erik Støylen kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.