Beholde Øvre Bergmo barnehage

Hei. Nå viser det seg at vår herlige, trygge barnehage    skal nedlegges og det er ikke greit. Det er en liten barnehage med gode faste ansatte som har vært der i alle år. Mine to eldste på 12 og 10 år gikk også i denne barnehagen. Vi som har barn i denne barnehagen valgte nettop denne barnehagen for beliggenhet, ansatte og trygge omgivelser. Så får vi beskjed at vi får tildelt en plass i en annen kommunal barnehage, men det er jo ingen i nærheten av Øvre Berg som er kommunal. Hva vil det si for oss foreldrene som må kjøre fra andre siden av byen for å levere barn i en ukjent barnehage, hva med trygghets  følelsen barna har som blir revet bort da de kjenner så godt de ansatte og igjen, en liten koselig barnehage der barna og vi foreldre føler oss godt tatt i mot og god dialog?!! Dette er ikke greit!!

Ved å signere gir jeg Lise Karlsen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.