Alkohol inn på narkotikalisten!!!

I anledning høstens stortingsvalg blir oppropet holdt oppe i håp om å nå 3000 signaturer hvis hovedmål er å få våre politikere til å følge egne overordnede etater som FN og WHOs anbefalinger til sine medlemsland å avkriminalisere cannabis og samtidig fjernet fra narkotikalisten over sterke stoffer.

Hos politikerne synes å råde uenigheter der partiene Venstre,  Høyre, Rødt. Mdg, SV uttaler synes for, men dessverre overkjøres av arrogante og besserwisserledere som AP, SP, Frp og KrF

I sin trontale på Stortingets åpning 2020/21 sa HMK Haakon Magnus tydelig og klart fra at dette srorting ville ta omfattende endringer i verk jfr lover og forskrifter i forbindelse med Rusreformen.

Dette oppropet støtter på alle måter Rusreformens Politikk, men forholder seg fortrinnsvis til FN og WHOs anbefalinger samt den hurtige og omfattende endring av politikken verden rundt. Viktigste for oppropet er derfor å få fjernet cannabis fra narkotikalisten, avkriminalisert og legalisert det som medisinsk medisin og/eller nytelsesmidler tillate dyrke til eget bruk ettersom også planten har gode effekt mot mange ting. Liv over lov og lov til liv for mennesker, dyr og planter....

Ved å signere gir jeg Stein Erik Røise fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.