La Siroos få bli i Norge!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Svar fra Justis- og beredskapsdepartementet

2021-09-29 13:06:26

Hei alle dere!

I august ble underskriftene våre sendt til justisministeren, og her er svaret vi fikk fra departementet.

Ikke uventet kanskje, men selvsagt hadde vi håpet på litt mer respons. Vi gir oss uansett ikke, og vil legge ved kampanjen i kontakt med media fremover. Takk igjen for støtten, og fortsett å huske på Siroos som fortsatt sitter på Trandum. Det er krevende dager nå frem mot 9. og 10.november når saken hans skal opp i Borgarting Lagmannsrett.

Hilsen oss i støttegruppa

IMG_1523.jpeg

Spleis!

2021-09-20 16:24:55

Bli med å hjelpe Siroos til å slippe fengsel, tortur, henrettelse!
Hvis alle gir litt, så kan vi sammen klare å dekke utgiftene til advokat/rettssak sånn at Siroos kan få bli værende i Norge.

Hilsen oss i støttegruppen: La Siroos få bli!

Støttegruppa for Siroos på Facebook: La Kuroosh/Siroos (Mehdireza) få bli!

Nå sender vi signaturene videre!

2021-08-19 07:39:54

Tusen takk til alle som har signert oppropet for å støtte Siroos i sin kamp for et trygt liv i Norge!

Pr i dag sitter Siroos fortsatt på Trandum, og opplever sterkt press fra de ansatte og PU når det gjelder tvangsretur til Iran.

Derfor mener vi det haster med å få sendt signaturene videre, og de vil bli sendt avgårde i løpet av dagen.

Mottaker blir i første omgang justisministeren, og vi håper og ber om at de i justisdepartementet vil legge merke til saken til Siroos.

Igjen, tusen takk for støtten!

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.