Nei til karantenehotellordningen!

Nye oppdateringer i saken

2021-05-22 10:17:53

Hei med dere!

Igjen, tusen takk for så mye oppbakning - det er så fint å vite man er sammen om et felles mål.

Jeg har sett advokaten Line Smorr, jeg har hatt kontak med, har delt et brev, som jeg også gjerne vil dele med dere. Føles viktig og relevant. Les det :)

Kort oppsumert, er det snakk om en retslig prøving, hvor det vil bli satt press på ordningen med karantene hotell. Mange viktige punkter som blir beskrevet, og synes det er fint satt opp. (Alle oss i dette oppropet er også nevnt på siste side)

Jeg har også vært i kontakt med en representant for den polske bevegelsen, hvor de er 4000 +. Noen av disse har gått sammen og startet en gruppe på facebook for de som vil være med på søksmålet (500KR for å bli med), og en spleise side, hvor de har samlet sammen penger til advokathjelp til saken. Her tror jeg det er valgfritt beløp. Dette er ikke en oppfordring eller et krav for videre arbeide med saken, men jeg ville dele for de av dere som føler dette er noe dere kunne kjenne dere igjen i.

Gruppe på facebook for medlemmer som støtter den juridiske bistanden og eventuelt søksmål:https://www.facebook.com/groups/2882271758651800/

Spleis i anledning saken:https://www.spleis.no/project/174954?fbclid=IwAR2EtnAGVc2VhncBUzFEiLr-uvUw3Ar8TKJT2fR2S83hgQC9VgAHipdhn-A

Jeg fortsette å se hvordan vi kan få delt saken ytterligere, og få flere med.

Flere skrev som kommentar på forrige oppslag omkring min tanke om å nå 50 000 - fordi det var sånn i Danmark. Jeg skrev dette kun fordi det er det jeg kjenner best til, som har bodd i landet i 8 år. Så må vi håpe at den norske regjering, vil synes at det tallet vi klarer å samle sammen her er nok til at det kan vise interesse, motstand og samspill.

Frihet, rettferdighet og styrke er det jeg ser i det dere skriver. Det er mye av det samme igjen av temaer. Dere er så fantastiske som hjelper til!

Fortsett å del,

Så ønsker jeg dere en fantastisk helg!

Vennlig hilsen,

Karin-Cecilie

Hvor er vi med kampanjen?

2021-05-20 08:10:07

Kjære alle,

Jeg er så takknemmelig for at dere har signert! Det er fantastisk å se så mange kjempe for frihet og rettferdighet!

Fortsett gjerne å dele - jo flere jo bedre :)

Jeg har fått mange henvendelser, både med hva som skjer nå og hva som er planen. Jeg har vært i kontakt med advokater, og kontakter som har nettverk i medier og til regjeringen. Og jeg kommunikerer med disse for å se hvordan dette oppropet kan danne grunnlag for en større bevegelse.

En mulighet for å ta saken videre er gjennom en rettslig prøving, hvor vi alle sammen går sammen om å gå mot staten for å vise vår sterke tro på frihet og demokrati. Dere behøver ikke å gjøre noe, enda, jeg skriver igjen om det blir nødvendig.

Vi skal hjem! Og vi skal være med familie! Jeg vet vi kan klare det sammen - og er så uendelig glad for at det er flere som sier nei takk til denne karantenehotellordningen.

Det var en liten oppdatering, og gleder meg til å se hvor mange flere du kan dele dette oppropet med! Jeg ville elske om vi kom opp på 50 000! Det kan vi godt <3 Hvis alle deler med to-tre venner, så er vi der :) Hvorfor akkurat 50 000 sier du? Vel, i Danmark har de et minste tall for å ta ting seriøst i regjeringen, og tenker det ville gi ett kjempe positivt avtrykk å samle ett så stort antall. Jeg vet det er flere der ute som også støtter forslaget :)

Sender styrke og utholdenhet til dere alle,

God dag,

Vennlig hilsen,
Karin-Cecilie

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.