Ja til fortsatt fysioterapitilbud på Krokstadøra.

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Status 28. mars 2020

2020-03-28 17:08:42

Hovedutvalg for helse og mestring har møte 1. april 2020, og da skal fysioterapitilbudet i Orkland opp som orienteringssak. Underskriftene ble sendt i dag til postmottak i Orkland kommune, konsulent i rådmannens fagstab, Ingeborg Wolden, og leder i hovedutvalg for helse og mestring, Hanne Nyhus.

Totalt ble det samlet inn ca. 220 underskrifter til sammen på nett og på fysiske lister.

Status 20.02.20

2020-02-20 07:14:35

Saken kommer opp i hovedutvalg for helse og mestring 18. mars 2020 i Orkland kommune. Underskriftene vil bli levert inn til leder for utvalget, Hanne Nyhus, kort tid i forkant av dette.

28.03.20. Møtet ble utsatt pga. koronavirusutbruddet.

.

2020-02-18 07:14:37

.

2020-01-02 09:52:59

Det er enda ikke avklart om fysioterapitilbudet på Krokstadøra fjernes eller består i nye Orkland kommune. Administrasjonen har sagt at dette skal bestemmes i løpet av 2020. Tilbudet opprettholdes som før inntil det er tatt en avgjørelse. Dersom administrasjonen velger å fjerne tilbudet, vil underskriftene overleveres formannskapet i Orkland kommune.

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.