Sykkelstien mellom Samkom & Grovane må ferdigstilles

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Samkom skole må ikke legges ned!

2019-12-04 09:55:50

Hei på dere mine venner! =) Dere hjalp oss jo masse når vi trengte hjelp til å fullføre sykkelstien opp til Samkom skole. Nå har det jo kommet opp forslag om å legge ned hele skolen. Som jo har vert noe av hovedgrunnen til sykkelstien!!!!  eh?

Håper dere vil hjelpe oss en gang til med å signere på dette oppropet også!=) På forhånd tusen takk! <3

Dan Andre Syrtveit

Suksess! Samkom gang- og Sykkelsti!

2019-03-20 08:26:30

54525988_1266290300184894_1408216783042641920_n.jpg

Da kan vi endelig meddele en gladnyhet etter møtet på kommunehuset på Tirsdag! :)
Det ble enstemmig vedtatt å fortsette gang- og sykkelstien helt ned til togstasjonen! Det blir ett kompromiss med lysregulering under jernbanebroa inntil videre. Da får vi i hvert fall trygg vei helt ned! Dette blir typen lyskryss som er rødt helt til det kommer en bil og blir grønt med en gang om det er ledig!

Mediadekning!

2019-02-15 08:11:41

Hei alle sammen! Takk for ett fantastisk oppmøte mtp. veldig kort varsel! Nå er saken vår frontet i både Vennesla Tidende samt ett Radiointervju på NRK Sørlandet som kom på lufta idag klokken 08:10. Det begynner å bli veldig bra oppslutning og veldig mange signerer og sender inn kommentarer både her og til meg privat om at de støtter oss! Stå på! Fortell alle du kjenner og del i vei! Vi nærmer oss fort grensa på 288 signaturer for å kunne ta det opp som ett innbyggerinitiativ!

Oppmøtet imorgen Klokken 16:00

2019-02-12 10:19:39

Oppmøtet blir imorgen klokken 16:00 ved Skolen på Samkom da det passet best for flere! Barn er også velkomne, nei oppfordret til å komme!=)

Sak i avisen VT

2019-02-12 08:37:37

Her kommer en liten oppdatering! Jeg ble kontaktet av Vennesla Tidende og de ville ha ett lite intervju/bilde ang. oppropet imorgen kl 16.00 ved Skolen på Samkom. Er det noen herfra (Samkom/Grovane++ området) som kunne tenke seg å bli med? Desto flere desto bedre! Bare send mail her eller på Facebook=)

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.