NEI til nedleggelse av stekke kafé

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Stekke kafes framtid avgjøres snart

2017-06-13 00:11:51

Hei alle sammen

Stekke kafes framtid avgjøres snart. I dag 12/6-17 var saken oppe i kontrollutvalget, i morgen 13/6-17 kommer den opp i rådet for funksjonshemmede og i eldrerådet, onsdag 14/6-17 i kommite menneske og livskvalitet, torsdag 15/6-17 i formannskapet og mandag 19/6-17 avgjøres sannsynligvis Stekke Kafes skjebne i kommunestyremøtet.

Torsdag 15/6 klokken 10:15 overleverer undertegnede underskriftene til formannskapet v/ordfører i en overekkelse ute på rådhusplassen før formannskapsmøtet. Dersom noen har lyst til å komme å se på overekkelsen er dere hjertlig velkommen

Opplyser også om at samtlige ovenfornevnte møter er åpne for publikum slik at det er mulig å overvære diskusjonene etc. Opplysninger om møtetidspunkt og sted finner dere her: http://verdal.kommune.no/Politikk/Motekalender-for-2017/

Håper dere alle krysser fingrene for oss.

Og sist men ikke minst .... tusen takk for hjelpen og for at dere signerte oppropet. Uten dere hadde vi ikke hatt underskrifter å slå i bordet med :)

Mona Lersven

Mona Breding Lersveen

Innsending av sak til Verdal Kommune

2017-04-11 21:41:42

Hei alle sammen og takk for at dere har skrevet under oppropet.

Nå har det seg sånn at vi ser oss nødt til å sende dette inn til Verdal Kommune som en sak for å få løftet den politisk for å få forsøkt å få stoppet nedleggelsen. Til dette trenger vi deres hjelp.

Vi har opprettet en innbyggersak og kommer med innbyggerforslag til kommunestyret. Kravet er at vi må ha 300 underskrifter fra innbyggere i Verdal innen 18.04.2017 for å få sendt inn saken.

Vi ber om at du går inn på https://minsak.no/sak/1201 og skriver under på nytt.

Vi blir glade om du bistår med å spre budskapet slik at vi får nok underskrifter til å sende inn saken.

Dersom du har spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med Mona Breding Lersveen på tlf 92035322

På forhånd takk :)

Mona Breding Lersveen

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.