Ruter - gjenopprett Strand og Kveldsroveien på linje 160!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Gjennomslag!

2017-01-06 08:18:46

Magnus Petterson

Signaturer er levert Ruter

2017-01-05 11:58:50

Hei alle,

takk for at dere støtter oppropet til Ruter om å gjenopprette holdeplassene på Strand og Kveldsroveien. Disse er nå blitt oversendt til Ruter med et ønske om at det blir tatt med i betraktningen når det skal gjøres en vurdering av ruteendringene, hvilket ifølge Budstikka skal finne sted i morgen. Dessverre opererer de ikke med mailadresser, så følgende tekst pluss en pdf-kopi av signaturer er sendt inn via deres klageskjema på nett:

Hei, i forbindelse med stengingen av holdeplassene på Strand og Kveldsroveien på linje 160 (tidl. 151) fra 1. januar har det blitt sterke protester blant brukerne i nærmiljøet, som bl.a. er godt dokumentert av artikler i Budstikka. Vedlagt er underskrifter fra de 197 som pr. torsdag kl. 12.45 har signert oppropet om å gjenopprette disse stasjonene. Dere kan også se kommentarer fra disse på www.opprop.net/strandholdeplass

Som brukere av Strand og Kveldsroveien ønsker vi at disse holdeplassene gjenopprettes ifm. Ruters interne vurdering av ruteendringene som skal gjøres fredag 6. januar.

mvh
Magnus Petterson

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.