Fortell regjeringen: #FixPharma

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Vi nådde første mål - bli med oss videre!

2017-02-09 12:54:31

Hei alle sammen,

På tirsdag 7 februar overleverte vi 11072 underskrifter til Statssekretær Frode Hernes i Helse- og Omsorgs Departementet etter en fullsatt debatt med Legemiddelindustrien på Ingensteds i Oslo.

Samtidig skal dette nå diskuteres i Stortinget, etter spørsmål til Utenriksminister Brende om hvorfor Norge ikke støtter en FN-prosess som er i gang for å finne nye løsninger på dette: Vi i Leger Uten Grenser mener at i dette viktige spørsmålet nytter det lite hva et enkelt land gjør alene. "Enten henger vi sammen, eller så henger vi hver for oss."

Vi er nå i gang med å planlegge en ny runde med en global kampanje på temaet, skriv deg på nyhetsbrevet vårt for å hjelpe oss videre!

Vi gir oss ikke før vi får de medisinene folk trenger!

Nils og resten av Leger Uten Grenser

Nils Mørk

Endelig en god nyhet!

2016-11-17 12:21:11

Vi har i flere presset Pfizer for å redusere prisen på lungebetennelsevaksine for barn. Kampanjen kulminerte i en massiv ringeaksjon i forrige uke på verdensdagen mot lungebetennelse, og dagen etter annonserte Pfizer at de endelige har bestemt seg for å selge vaksinen til sterkt redusert pris!

Dette vil redde livet til millioner av barn der vi jobber. Det nytter å protestere - din stemme betyr noe!

Takk for støtten vårt og hjelp oss ved å dele kampanjen med venner og kjente!

Nils og resten av Leger Uten Grenser

Vil du fortsette å få informasjon om vårt arbeid? Klikk her

Spørsmål?

Vi har fått over 7.800 underskrifter - hjelp oss med å nå 10.000!

2016-11-10 10:02:11

Hei, Tusen takk for at du har skrevet under på vår kampanje #FixPharma!

Din stemme er viktig for å få politikerne til å legge press på legemiddelindustrien slik at også sårbare pasienter får tilgang på medisiner.

Vi har fått over 7.500 underskrifter nå, men håper du kan hjelpe oss med å nå 10.000: del kampanjen med venner og kjente!

Vil du fortsette å få informasjon om vårt arbeid? Klikk her

Spørsmål?

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.