Nei til oppdeling av Karmøy kommune!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

400 underskrifter på en uke!

2016-04-06 18:49:53

Hei.

I skrivende stund er vi i ferd med å passere 400 signaturer på oppropet. De første dagene gikk det veldig raskt. De siste dagene har det godt mye tregere,men vi får fortsatt mange underskrifter hver dag.

Jeg har snakket med en del folk som ikke har skrevet under fordi de ikke er på Facebook. Dette er en misforståelse. Oppropet er åpent for alle som har tilgang til Internett og som har en e-post adresse. En trenger ikke å være på Facebook.

Det er veldig mange folk som liker og deler på Facebook. Flere av disse har ikke skrevet under på oppropet selv. Det kan naturligvis være mange grunner til dette, men folk som liker og deler oppropet bør utfordres til å skrive under.

Jeg har delt noen bilder og lenker på Facebookveggene til Haugesunds Avis, Karmøynytt, Haugalandsnytt og Oasen Storsenter. I tillegg har jeg delt på veggen til "Du vett du e frå Karmøynå....." Disse bildene og lenkene kan naturligvis deles videre til dine venner og bekjente.

Stå på videre - snakk med folk og be dem om å signere oppropet - NEI TIL OPPDELING AV KARMØY KOMMUNE!

mvh. Odd Magne Hansen

Odd Magne Hansen

Vi trenger flere underskrifter.

2016-04-02 16:09:42

Til alle underskrivere av oppropet.

Etter en god start så har vi nå fått flere underskrifter enn Knut Birkelands underskriftsaksjon. Men, våre underskrifter kommer også fra folk på Nord-Karmøy og lenger sørover i kommunen. Dersom vi skal få like mange eller flere underskrifter på fastlandsiden, er det viktig at dere gjør en ekstra innsats og står på videre :-)

I dagens Haugesunds Avis har Odd Henning Johannessen et godt svarinnlegg til mange av Knut Birkeland sine påstander. Innlegget kan leses her: http://www.h-avis.no/debatt/leserinnlegg/meninger/luftslott-til-2-8-milliarder/o/5-62-240229

Stå på videre, spre oppropet til venner og bekjente - fastlandet skal fortsatt være en del av Karmøy kommune!

NEI TIL OPPDELING AV KARMØY KOMMUNE!

mvh. Odd Magne Hansen

Odd Magne Hansen

250 signeringer på et døgn!

2016-03-31 18:16:49

Hei og takk for at du har signert dette oppropet.

Etter at jeg opprettet dette oppropet i går har vi til nå fått 250 signeringer. Det er bra!

Da jeg startet dette oppropet hadde jeg 2 mål i forhold til signeringer:

1. Jeg ønsker at oppropet skal få minst like mange signeringer fra folk på Fastlandssiden (helst flere) som det Knut Birkelands underskriftsaksjon har fått.

2. Jeg ønsker å vise at vi som karmøybuer står sammen og at vi bryr oss om hverandre enten vi bor på øysiden eller på Fastlandssiden.

Jeg håper derfor at du vil bidra til at vi når ut til enda flere folk. Det kan du gjøre ved å dele oppropet i grupper og blant venner på Facebook.(og gjerne i andre sosiale medier) Snakk med folk og be dem om å signere. Personlig så er jeg overbevist om at hele Karmøys befolkning er best tjent med at Karmøy kommune består som nå, og at en eventuell oppdeling av kommunen vil være en dårlig løsning for oss alle sammen.

NEI TIL OPPDELING AV KARMØY KOMMUNE!

Mvh. Odd Magne Hansen

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.