Nei til smart strøm

Si NEI til ulovlig overvåking av ditt hus. Si nei til AMS målere. Nye strømmålere sender detaljert times-informasjon om ditt strømbruk tilbake til leverandør. Ved å analysere frekvens profiler og mønstre kan strømselskapet vite nøyaktig hvilke elektriske apparater du bruker, til nøyaktig tidspunk og nøyaktig periode. De vil kunne vite om du står opp midt på natten. Når du lager mat, hvor mange som bor i huset, hvor mye du sitter foran pcen. Disse "strøm målerne" er laget for fremtidig å kunne kommunisere med andre "smart" enheter i ditt hus. M.a.o. fullstendig innvadering og overvåking av ditt PRIVATE LIV.

Hvem skal betale? Du må betale for den nye strømmåleren. Det vil ikke komme på egen regning(smart?), men bli innbakt i ditt abonnement. I tillegg er det spørsmål om skadevirkning ved stråling. Om de norske målerne er lik de amerikanske så vil din måler kommunisere med de andre målerne i nabolaget. M.a.o. kan din måler bli stående og KONTINUERLIG sende ut mulig helseskadelig stråling. Er det gjort undersøkelser for å kartlegge skadevirkninger ved bruk av utstyret over lengre periode? Ikke så vidt jeg er bekjent. Kontakt din lokale strømleverandør i dag.

Hvorfor skal vi stilltiende godta :

- Høyere Strømregning?

- Skadelig stråling ?

- Totalovervåking av dine PRIVATE rutiner?

Nei til AMS Smart Strøm

www.BliSmartere.com