Västerås! Respect citizens' human rights and citizenship

We demand answers from västerås municipality and Sweden government

Despite repeated requests, has Azad Heydari not been given a reasonable answer as to why he has been deprived of their kids? And why he is not allowed to visit them? He has contacted the municipality and other authorities many times without success. Instead of giving a proper response, Municipal authorities only humbly him. According to the international, European and Swedish law, we demand that authorities justifying why Azad Heidari have been deprived of their kids? Moreover, we demand that it be investigated whether there have been violations of his Citizensor human rights. We emphasize that if the authorities continue to violate his rights, we will take up the case to the Supreme Court in Sweden and the Human Rights Commission in Europe.

Vi krever svar fra västerås kommunen og Sverige regjeringen

Til tross for gjentatte henvendelser, har Azad Heidari ikke fått et rimelig svar på hvorfor han er blitt fratatt barna sine? Og hvorfor får han ikke lov å besøke dem? Han har henvendte seg til kommunen og de andre myndigheter mange ganger uten å lykkes. Istedenfor å gi et rimelig svar har Kommunale myndigheter bare ydmykt ham. I henhold til den internasjonale, europeiske og svenske lov, krever vi at myndigheter begrunner hvorfor Azad Heidari har blitt fratatt barna sine? Dessuten krever vi at det granskes om det har skjedd brudd med hans medborger- eller menneskerettigheter. Vi understreker at hvis myndigheter fortsetter å krenke hans rettigheter, vil vi ta opp saken videre til høyesterett i Sverige og til menneskerettskommisjonen i Europa.